Monday, July 9, 2012

2012 07 09 Etapa 2 Dorohoi-Ilisesti 61km

Azi am reusit sa ne aliniem la ora 6 si un pic pe linia de start, asa ca ne bucuram din plin de racoarea diminetii. Dupa o urcare sustinuta prin umbra padurii, trecem podul peste Siret si parasim Judetul Botosani, intrand in Suceava. Spunem la revedere acestei regiuni deosebite din Romania care a crescut la sanul ei atatea genii ale culturii romanesti: Eminescu, Enescu, Iorga, Luchian. Si cand ma gandesc ca daca nu era aceasta editie a TRR poate nu ajungeam niciodata in viata pe aici. Alerg cam repede la inceput, si sufar destul de rau pana pe la km 20. Centura Sucevei plina de camioane si masini circuland nebuneste, pe o caldura sufocanta, imi scoate sufletul. In unele locuri Ioana nu gaseste locuri de asteptat la umbra si facem amandoi eforturi sa-mi racesc corpul cat pot de mult se poate folosind apa. Fantanile de pe drum sunt o binecuvantare, apa lor rece este cea mai pura si mai intensa bucurie pe care o resimt in arsita dogoritoate! Satenii din zona sunt foarte sufletisti si avem parte de incurajari si manifestari de admiratie din partea lor. Undeva pe la jumatatea drumului sunt nevoit sa-mi schimb adidasii care-mi flescaie in picior de la atata apa si constat ca am cate un inceput de basica la fiecare picior. Pun ceva crema "de-a lui Serge", sosete uscate si plec mai departe. Spre sfasitul de etapa se strang nori de furtuna, care ascund soarele si reduc temperatura aerului. Urmaresc spectaoclul naturii care se schimba brusc de la canicula la furtuna, cu vartejuri aducand frunze si plastice, stoluri de pasari grabite sa se puna la adapost, copaci ce-si inclina corona pana la pamant si valul de ploaie ce se apropie, ma cuprinde si pe mine si savurez fiecare picatura care parca sfaraie pe pielea mea incinsa. Prind aripi si termin etapa frenetic si beat de bucurie. Ce frumoasa-i viata!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home