Thursday, July 12, 2012

2012 07 12 Etapa 5 Ruginesti-Lacul Rosu

Cea mai grea etapa de TRR de pana acum (aici intra si editia de anul trecut). 61km si 1500m diferenta de nivel. Etapa a debutat undeva langa Lacul Bicaz, am trecut barajul la km 15, apoi am depasit orasul Bicaz si ne-am angajat pe valea Bicazului pe care am urcat-o toata parcurgand Cheile Bicazului si trecand pe langa Lacul Rosu, pana in saua de unde se incepe coborarea spre Gheorgheni. Vremea a devenit deja clasica: ceata si racoare dimineata, putin soare dupa 9, ploaie pe la ora 13:00 si apoi din nou frumos. Ce m-a  marcat astazi? Evident Cheile Bicazului-un vis implinit sa le parcurg integral in alergare,  peisajele superbe din jurul Lacului Bicaz fantomatice in ceata diminetii, barajul maret, un consumator la terasa unei bodegi care striga dupa noi: " -Baaai, asta nu e sport! Hai baga mai tare!" , ploaia torentiala care m-a prins exact la iesirea din chei, apoi alergarea prin tunelul intunecat si sosirea izbavitoare pe soare. Toata lumea este bine si continuam spre sud-vest.

2 Comments:

Anonymous Viorel said...

Am copilarit in Bicaz si multe sfarsituri de saptamana le-am petrecut vizitand Cheile si Lacul Rosu. Peisaje superbe.
Si cursa voastra este superba. Poate, in viitor, si alti tineri vor invata de la voi aceasta maniera supereleganta de a vizita frumusetile patriei si de a-si cerceta propriile limite in acelasi timp. Mult suuces in continuare si va intoarceti sanatosi.
Viorel

July 12, 2012 at 9:30 PM  
Anonymous Mery Z said...

Superbe Cheile Bicazului, am fost si noi de 2 ori acolo si imi doresc sa mai ajung. Imi imaginez cat de greu trebuie sa fi fost sa urci in alergare, insa cred ca decorul a meritat. Sper ca dusul cat de cat mai rece din Chei v-a mai eliminat din dogoarea acumulata, inarmati-va pentru partea care urmeaza. Alergare usoara!

Mery

July 13, 2012 at 9:45 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home