Thursday, July 23, 2015

2015 07 23 Etapa6 Giurgesti-Cabana Cetatile Ponorului

Dimineata dau ture la Pensiune sa-i trezesc pe proprietari. E ora 7! Nu au mancare. Pana la urma incropesc un mic-dejun din painea ramasa de ieri, un gem si o cafea cumparate de la proprietari. Plec direct in sus spre Muntele Gaina. Panta mare. Case razlete. Poteci multe. Caini nervosi. Stau de vorba cu o doamna ce-mi merge la suflet. O crestina dintr-o bucata, cu frunte luminoasa si o vorba animata de cele mai curate ganduri. Exista speranta! Tot in sus. Panta tot mare. Abia intuiesti poteca. Jnepeni inghesuiti imi bareaza calea in creasta. Dau din coate si fortez trecerea. Ei se supara si ma umplu de un fel de praf care-mi astupa toti porii. Plus cateva fasii de piele lipsa. Creasta! Muntele Gaina in dreapta si inspre stanga abia vizibil Vf. Curcubata Mare. O creasta lunga ma asteapta. Pustiu. Dau drumul la alergare. Soare, umbra, sus, jos - asa-i pe creasta. Urcare abrupta pe Curcubata. Sunt lac. Sus niste muncitori la releu ma privesc ciudat. Alerg din nou. Vf. Biharia apoi Pasul Vartop. Ma asteapta Maica Alexia (sora mea) si Maica Evloghia. Au urcat de la manastira lor de langa Albac ca sa-mi aduca ceva de mancat. Pauza o ora. Plec mai departe. Marcajul pe harta mea este diferit de cel real. Pana la urma e mai bine pe teren. Ajung la 18:30 la Cabana Cetatile Ponorului si au o camera libera. Slava Domnului! Azi 12ore si cam 40km. 

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home