Saturday, July 19, 2014

2014 07 19 Update

Vremea deosebit de rea de pe creasta Fagarasului (ploaie, grindina si vant) ne-a determinat sa renuntam. 
Plecasem dimineata la 6:30 din Plaiul Foii si pana pe la refugiu Berevoescu a fost binisor, desi pe creasta Tamasului am pierdut marcajul prin defrisari. Apoi ne-a tras o repriza de ploaie si am luptat cu vantul. In Curmatura Zarnei parea ca vremea se indreapta dar nu a fost asa. La un moment dat au fost si cateva fulgere, am intrat sub creasta, grindina ne lovea furios, am pierdut marcajul si a trebui sa ne intoarcem. Imediat dupa Fereastra Mare a Sambetei ne-am dat seama ca nu mai ajungem pe lumina la Balea. Era deja 18:00. Nu am fi reusit sa mergem cu frontalele prin vijelia de afara, asa ca am decis sa punem punct si sa ne pastram o ocazie deschisa pentru viitor. O sa pun si poze imediat ce ajung acasa. 

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home