Saturday, July 25, 2015

2015 07 25 Trans Occidentali - traseul real si ceva detalii

Total: 369km - 6690m diferenta de nivel - 7 etape (zile)
Distanta pe etape: 37, 67, 56, 58, 66 si 37.
Click aici pentru harta cu traseul
Autonomie. Fara masina insotitoare, fara opriri prevazute si rezervari.
Am fost depus in Carbunari de sotie si fiul meu cu masina. M-a recuperat in capatul celalat sora mea si m-a depus la Campeni de unde am luat cursa spre Bucuresti.
5 nopti am dormit in pensiuni, 1 noapte intr-un canton silvic abandonat.
Am mancat de vreo 4 ori la cabane, de vreo doua ori la restaurante, o data din benzinarie, restul alimente din magazine de pe marginea drumului ba chiar si mere si mure salbatice.
Am carat dupa mine: haine de schimb (multe), slapi, suprasac dormit si folie supravietuire, salteluta, trusa de prim ajutor, harti, bani+card, acte, telefon, ceas, busola, spray anti-caini (nu l-am folosit), praf izotonic, pastile Vichy, cam 2 litri de apa, crema anti-frecare. Totul intr-un rucsac ATTA de 30 de litri. Undeva intre 8 si 10 kilograme. A fost greu la inceput apoi m-am obisnuit cu greutatea la alergat.
Restul de la Dumnezeu.

5 Comments:

Anonymous Gabriel Solomon said...

Felicitari Serban pentru o aventura foarte faina!

July 27, 2015 at 1:30 PM  
Blogger Unknown said...

O tura pe cinste! Sanatate si liniste!

July 27, 2015 at 2:06 PM  
Blogger john said...

Serban, bravo bravo! Felicitations de notre part.
Bonne recuperation maintenant et en route pour la deuxième partie.
John

July 29, 2015 at 3:29 PM  
Blogger Dinu Turcanu said...

fain, felicitari :)

August 3, 2015 at 11:56 AM  
Blogger Cătălin Florescu said...

Ești un exemplu cert de a spune: „da, se poate!”, indiferent de situație. Mă bucur că există astfel de oameni ca tine în România! Felicitări!

August 22, 2015 at 8:03 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home