Monday, July 16, 2012

2012 07 16 etapa 9 Oltet-Baraj Sadu

O etapa care a inceput de fapt altfel decat ne-am fi asteptat. Toata noaptea a tunat si a fulgerat iar pe la trei dimineata am fost trezit de o alarma. Crezand ca este vorba de cea de la masina dau sa ma reped la fereastra dar remarc imediat ca nu este lumina. Se pare ca furtuna a cauzat o pana de curent. Nimic fantastic, dar la ora 4:45 cand ne-am trezit nu a fost prea usor sa ne facem bagajele. Pana la urma am dat un start intarziat pe la 6:30, dar am recuperat timpul prin ritmul impus pe primii 30 km, cat am urmat DN1. La Avrig iesim de pe soseaua mare si continuam prin Racovita, Talmaciu si Sadu, pana in coada barajului Sadu unde oprim etapa de 65 km. O etapa cu mult asfalt, fara posibilitati de a alerga pe pietris sau pamant in marginea soselei. Toti ne resimtim tendoanele dupa asa un tratament. Peisaje prea multe nu au fost, Fagarasii ramanand acoperiti de nori. Si fiindca am gasit o pensiune in Tocile, am tras o fuga in Cisnadie si am mancat foarte bine la un restaurant, asa incat un moment dat am si uitat ca maine ne asteapta cea mai grea etapa de la TRR.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

De ce de voi nu auzim nimic pe nici un post de TV si Becali umple toate ecranele emisiunilor sportive.....e tare nedreapta uneori viata;dar cu toate astea pe voi va avem in minte, ne imaginam cum treceti serpentine dupa serpentine,in vreme ce noi stam blocati la servici, in spatii inchise si sufocante, injectati de ecranele calculatoarelor.......ei in situatia asta pentru voi ce frumoasa e viata.......

July 16, 2012 at 10:18 PM  
Anonymous edi petrov said...

SUCCES MAINE IN CEA MAI GREA ETAPA PT CA AVETI O URCARE DESTUL DE DIFICILA DAR SI O COBORARE FOARTE LUNGA. BAFTA SI VREME CAT MAI BUNA PT ALERGARE.

July 17, 2012 at 9:07 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home