Monday, March 25, 2013

2013 03 25 Planuri

Aveam drum in Sibiu cu serviciul si sora mea ma intreaba daca nu o duc pana in Medias. Sigur ca nu sunt prea incantat sa-mi schimb planurile dar accept. Cand intru in Medias ma gandesc la Corin si Hajni cu care am petrecut momente atat de frumoase la TRR2011 si 2012. Il sun pe Corin sa vad daca nu iese la o alergare pe dealuri. Sigur ca accepta. Dimineata devreme ne prinde alergand pe un pamant inghetat. Vorbim de planuri de viitor, el nu mai vine anul acesta la TRR si imi pare rau de asta. Imi spune asa intr-o doara ca ar vrea sa mearga la o cursa in Italia, Tor des Geants, moment in care era sa cad pe jos de uimire. Aveam cursa asta in cap din 2010, dar au aparut tot felul de probleme si am amanat. Restul a fost simplu, ne-am pre-inscris, am tremurat de emotie impreuna cu alti 1200 de candidati si in final am fost alesi sa facem parte din cei 660 care vor lua startul in septembrie cu gandul de a da ocol vaii Aosta pe un circuit de 200 mile (330km) si vreo 27000m diferenta de nivel. URIAS!
Pana atunci mai avem o mica alergare de vreo 820km pe plaiuri romanesti, la care ma gandesc cu mare placere: transromania-run. Anul acesta se pare ca vom avea si ceva alergatori straini.
Doamne ajuta!

4 Comments:

Blogger Gabi Solomon said...

Felicitări Serban pentru înscriere si va tin pumnii!
Abia aștept sa povestesti cum ati terminat nebunia asta!!

March 26, 2013 at 12:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

La diferite postari pe youtube de la cursa asta din Italia m-am uitat anul trecut de nustiu cate ori. Pare o cursa foarte dura (vezi ce s-a intamplat anul trecut), dar este si foarte ispititoare. Ma bucur foarte mult ca a-ti reusit sa va inscrieti. Va doresc succes si astept sa povestiti apoi. Numai bine!
Stan Turcu.

April 3, 2013 at 6:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

Succes sa ai Serban !!

April 6, 2013 at 10:12 AM  
Anonymous Unknown said...

Trageti aer in piept, 27000m diferenta de nivel?

June 27, 2013 at 5:57 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home