Saturday, June 29, 2013

TRR 2013 Pre-ziua startului

Am ajuns cu bine la Sighetul Marmatiei dupa 10 ore de drum. 
Vremea : numai buna de alergat - poate un pic cam umed, dar nu ne plangem. 
Am constatat inca o data, din masina, cat "amar de drum" vrem sa parcurgem in alergare.
Insa am admirat cu nesat toate peisajele si ne-am bucurat ca natura este inca foarte verde.
Odata trecuti in Maramures ne asteptam sa vedem numai case din lemn, portaluri sculptate si peisaje pastorale, dar se pare ca ele (mai) exista doar in imaginatia noastra, alimentata de emisiuni TV ce vor a (re)crea o atmosfera de basm acum pierduta ;  "modernismul " nu a iertat nici aceasta regiune a tarii ...
In schimb, ne-au impresionat femeile si barbatii mai in varsta care purtau cu mare mandrie costumul popular. Cred ca sarbatoarea sfintilor apostoli Petru si Pavel este cea care a dat solemnitate zilei. 
Am intalnit si doua alaiuri de masini impodobite (nunta ?) si care mergeau serpuit pe drum, incat initial ne-am speriat si am crezut ca este drumul plin de gropi. ( O fi probabil vreo datina locala ...?! )
Maine ii vom astepta pe John si Elviera care ar trebui sa ajunga cu trenul la 7:30, si apoi vom incepe  in sfarsit sa alergam !!!!!!
Stare: nerabdator :-) 

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home