Tuesday, June 21, 2011

2011 06 21 TRR etapa 3 Tandarei-Padina

Cum decurge o zi la TRR 2011?
Trezire la ora 4:45, mic dejun la ora 5:15. Start la ora 6:00 punct.
Oprire din 5 in 5 km pentru hidratare si alimentare. Durata medie a unei opriri 5minute.
Stau jos pe un scaun pliabil. Sotia, Ioana, sta atenta sa-mi dea ce-i cer (am facut o conventie: nu ma intreaba niciodata ce as vrea, fiindca asta ma enerveaza, ci asteapta intotdeauna sa-i spun eu ce doresc).
Ce a mers astazi: bautura izotonica, supa, coca-cola, caise uscate si compot de piersici.
Altceva nu pot inghiti.
Pana pe la km 20 de obicei ma lupt sa-mi gasesc ritmul, dupa aceea merge mult mai bine.
Ritmicitatea opririlor ma ajuta sa trec peste monotonie. Ultimii 10km alerg de obicei mult mai tare fiindca nu am rabdare si vreau sa termin mai repede.
Astazi o etapa de 59,7km distanta acoperita in 7 ore si jumatate. Nu foarte cald, a batut vantul.
Am alergat cam toata etapa cu Daniel Musat la un ritm la care am putut sta si de povesti.
Imediat dupa Tandarei am intrat pe drumuri mici de o frumusete deosebita.
Foarte putine masini, liniste, pasarele care ciripeau, copaci umbrosi pe marginea drumului, sentimentul ca esti una cu natura, fie ea campie sau munte.
Am intalinit multi oameni prietenosi, care ne intrebau de unde venim si unde mergem, iar cand le raspundeam ne incurajau. Niste doamne care lucrau la porumb ne striga din urma: " ...unde va duceti mai baieti, uite ramaneti aici ca-i frumos tare si puteti face sport cat vreti la munca campului !"
Fantani cu ciutura, sate sarace si oameni brazdati de cute, campuri cat vezi cu ochii, lanuri in bataia vantului, nori lenesi pe cer, zgomotul sacadat al adidasilor pe asfalt, gafaituri si un gand de libertate deplina...
Cam asta a fost ziua a treia la TRR.

5 Comments:

Anonymous Tudor said...

Minunat!

June 21, 2011 at 10:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

Felicitari Serban, voua tuturor !!In fiecare seara ne uitam pe net si ne bucuram ca ati mai reusit o zi din aceasta frumoasa incercare. Sanatate si Doamne ajuta in continuare!

June 21, 2011 at 11:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mai la nord de ruta pe care a-ti alergat ieri se afla si comuna mea natala - Ulmu-Braila, asa ca inteleg foarte bine descrierea pe care o dai traseului de dupa Tandarei. Intradevar ai senzatia ca "esti una cu natura". Sanatate si "spor la treaba" - pentru ca aveti treaba multa!
Stan.

June 22, 2011 at 8:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

Frumos... si felicitari!
Tine-o tot asa!
Petrisor

June 22, 2011 at 4:14 PM  
Anonymous Viorel D said...

Bravo Serban.
Muncesti bine, alergi bine si scrii bine.
De unde vii si incotro o tii ?
Al cui esti tu de fapt ?
Pana ne oferi un raspuns, alearga !
Viorel

June 24, 2011 at 11:45 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home