Thursday, June 23, 2011

2011 06 23 TRR etapa 5 Merei-Patarlagele

O plecare linistita de langa primaria din Merei (langa Buzau). Ora 6:10 dimineata, dar soarele deja dogorea.
Primii kilometri au decurs frumos, pe un asfalt impecabil, prin sate inca adormite.
De pe la km 20 am inceput sa urcam. A fost chiar interesant dupa patru etape plate. Poate parea dificil, dar padurea umbroasa ne-a ferit de razele soarelui.
Un soare care pe ultimii km mi-a dat mult de furca. Termometrele aratau intre 35 si 37 de grade. Transpiratie siroaie, izotonic, coca si supa la schimb=stomac suparat.
Azi am alergat o bucata de drum pe langa o caruta. M-au intrebat oamenii, de unde am plecat, unde mergem, cat alergam, ce mancam, cati suntem samd.
Toate bune si frumoase pana la intrebarea: Si sunteti sponsorizati nu-i asa? Din pacate nu i-am raspuns ce vroia sa auda ci i-am spus adevarul: nu avem sponsori, intelegem sa ne cheltuim "averile" pentru ca sa
ne urmam visurile.  Moment in care s-au schimbat la fata, s-au suparat si nu au mai vorbit cu mine.
De fapt, ca o constatare generala,  foarte multa lume ne intreaba, ce castigam, sau daca macar facem parte dintr-o echipa ce reprezinta Roamania, sau poate participam la un concurs, etc.
Si cred ca multa lume in ziua de astazi nu concepe sa faca ceva fara sa astepte mai intai o recompensa. Sper sa gresesc.
Azi 57.6km in 7h05min.

6 Comments:

Anonymous Maricu said...

Serban, trebuia sa fii recunoscut... Sponsori iti sunt pasiunea, bucuria, o forma de nebunie, libertatea. Plus gindurile bune de la o mana de prieteni.

Sa aveti grija

June 23, 2011 at 5:23 PM  
Blogger LeeView said...

... nu v-a placut caldura!? nu-i nimic, va veni si Ploaia!... :))
se anunta ceva precipitatii spre weekend / sambata, sper ca aveti si pelerine la voi!
sanatate, noroc si bafta multa in continuare!
va tin pumnii!

June 23, 2011 at 10:34 PM  
Anonymous Tudor said...

Serban,
iata ce motto am citit azi: "Toata viata alergam dupa fericire si nu stim ca fericirea se gaseste in alergat"

Mult succes mai departe!!

June 23, 2011 at 11:14 PM  
Blogger Gianina said...

"Nimic din pasiune, totul pentru bani!"" cam asa suna sloganul pe care il imbratiseaza majoritatea. Eu zic ca trebuie sa te bucuri ca nu faci parte din majoritate :)
Va doresc temperaturi cat mai umane si sa realizati ceea ce v-ati propus intr-un mod cat mai placut, cu amintiri cat mai trainice.
Gianina

June 24, 2011 at 2:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ieri cand am iesit de la servici (4:30) si am dat de asfaltul incins m-am gandit cat de greu va este sa alergati. Totusi e bine ca nu va aflati la Tandarei, pentru ca in Baragan este si mai rau in astfel de zile .... Referitor la castigul pe care-l aveti din aceasta "aventura" este este greu sa-l faci pe cineva "neatins" sa inteleaga. Dar fiti linistiti ca "prietenii stiu de ce". Sanatate tuturor!
Stan.

June 24, 2011 at 7:55 AM  
Anonymous Ilie said...

Admiratie si ... steagurile sus!

June 24, 2011 at 2:50 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home